Sider

onsdag 24. oktober 2012

Kommunestyre møte

Jeg er 1 vara i kommunestyre og representerer høyre det er kjempespennende med lokal politikk. Men allerede nå har jeg bestemt meg for å ikke stå på noe liste ved neste valg om 3 år.

Grunnen er at det er for slitsomt å være i turnusarbeid og drive politikk.
Jeg er middel aldrene og greier ikke å drive hard kjør mere, for det er tungt å sitte i kommunestyr møte som i dag varte 7 timer for så å gå rett på jobb og være opplagt til å gi de gamle det de trenger. Eller hvis man går av nattevakt kl 08 og rett på kommunestyre møte i flere timer.
med andre ord er ikke politikken lagt opp til å ha turnus arbeidere i  kommunestyre.

Litt synd da det er vanskelig å få noen til å stå på listene.

måtte ha diane til å passe hunden vår man kan ikke la en hund være alene i så mange timer. jeg er heldig å ha diane som stiller opp :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar