Sider

onsdag 17. oktober 2012

Bare en hund

På slutten av sommeren skjedde det noe trist hunden vår Birk døde 10 år og 3mnd gammel.
Birk hadde vært puskat på våren,  han gikk ned i vekt og var uopplagt dyrlegen kunne ikke finne noe galt med han.  Da sommeren kom la han på seg og var i toppform igjenn den gode birk var tilbake.



Han var så kvikk at jeg meldte han på agility konkuranse. Men en dag da jeg og Juna nathalie var på tur med hundene la birk seg ned i lyngen i stedet for å springe rundt :(

da vi gikk til bilen var han "normal" igjenn, men da vi kom hjem ville han ikke gå i trappen jeg bar han inn og han la seg ned på gulvet. Han hadde da ingen kontroll over kroppen bare lå helt uten funksjon på gulvet.


Kjørte da til dyrelegen med han, da vi kom frem var han mere død enn levende han greide ikke åå stå, ikke holde hode oppe og blikket var helt tomt.
Så det ble avlivning, det var stor sansynlighet for at han hadde en hjerneblødning.


Savnet er stort noen sier at det bare er en hund, men han var så mye mer enn det, han var min venn og selskap, han dro meg ut på tur og trening og trøstet når jeg var lei meg.
kjære birk du er savnet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar