Sider

lørdag 27. oktober 2012

48 ÅR

I går ble jeg ennå ett år gamlere, jeg liker egentlig ikke bursdagene mine jeg blir så trist over at ennå ett år har passert og at livet fyker avgårde.

Livet går jo fortere og fortere gamlere jeg blir.
Men det er selfølgelig koselig å kose seg med familien samlet, jeg er jo så glad i alle  :)


                                  Noah Elias 
                                    Elise
                                      mamma og pappa
                                      maria, bjørn, vanja og juna nathalie i bakgrunnen



Frøya, noah elias, hanne, jeg og juna nathalie

                                             frøya

en vill juna nathalie

jeg er en elendig bursdags fotograf, jeg greide ikke å få fotografert alle gjestene. 
diane, sigrid , glenn rune og rune var selfølgelig også i selskapet.

tusen takk for alle de fine gavene jeg fikk  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar