Sider

fredag 21. desember 2012

jule forberedelser

om 3 dager er det jul igjenn, desember månede har gått rykende fort.
Heldigvis er gavene ferdig innkjøpt og pakket, nå er det bare litt baking og vasking som gjenstår.

I år har jeg bare skrevet 3 julekort og det fjerde skal jeg skrive i rom jula ( til Anne :) ) julekort er vist ett utdødende fenomen desverre for det er så koselig å få kort i postkassen sin.

Vi har fått 3 julekort så takk til Anne, jens einar og Renate jeg har hengt de opp på speilet i gangen så jeg ser de hver gang jeg går inn og ut.

Heldigvis er min kjære mann hjemme og han er flink til å gå tur med hundene en kjempeavlastning for meg for fibromyalgien er aktiv nå :(

Lille silja er fortsatt lærevillig og lærer stadig mer, hun er kommet i en alder der man prøver grensene.
det er jo så moro og springe rundt og erte når hun skal fast i båndet, det setter tålmodigheten på prøve men jeg vet jo at det blir bedre ettervert.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar