Sider

onsdag 14. november 2012

frost/mildvær

Nå er vinteren startet for alvor med frost og mildvær , jeg ønsker meg frost og snø.
kroppen min tåler ikke denne vekslingen av tempraturer :(

jeg er ikke glad i snø måkking, men synes det blir så lyst å fint ute med snø.
Nå går dagene mine til å oppdra en liten vilter valp, det er utrolig mye som skal læres.

jeg nevner : ikke lov å gnege på diverse ting
                   gå ut å tisse
                  gå i bånd
komme når vi roper.
sitt/dekk osv.              sitte i bur i bilen, treffe andre mennesker og dyr,  venne seg til mange rare lyder ute og inne. ikke bite i klær/fingre.

ikke bjeffe inne . dette er bare litt av hva en valp må lære seg :)

men så kommer all kosen og de fine turene med hund, da er slitet gull verd.


Ha en trivelig onsdag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar